lördag 10 maj 2014

Final!

Tyvärr missar jag delar av finalen ikväll, jag tror och hoppas att jag hinner hem till omröstningen. Men jag engagerar mej ändå! Här kommer mina favoriter:

Island


Norge


Finland


Österrike


Nederländerna


Frankrike


Malta


Många riktigt bra låtar i år. De enda låtar jag skulle bli besviken över om de vann är Tyskland, Ryssland, Polen och Schweiz. Jag tycker till och med om låten om cheesecake. Spännande att se hur det går! Och Sverige som är favorittippade. Vinner vi?


5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har inte följt med något i detta, men har svenska väninnor på besök, så det blir säkert tittande här.

Monica sa...

Spännande det pågår för fullt, nyss Island och nu kommer Norge, bra båda:-)

Steel City Anna sa...

Lena: det blir säkert trevligt!

Mamma: de är bra men Österrike var ännu bättre. Hunnit hem och röstat på Sverige och Österrike.

Trillingnöten sa...

Ja, det var faktiskt väldigt många spännande och bra låtar i år måste jag säga! Det var roligt att Österrike vann, trots att jag ändå tyckte att SVerige hade den starkaste låten av alla...En tredje plats är ändå inte helt fel!

Steel City Anna sa...

Trillingnöten: nej det gick ju jättebra för Sverige! Hade jag inte trott.