lördag 13 mars 2010

Härlig vår i stan

Titta, nu blommar träden! Snart kommer det vara rosa bomull runt hela stadshuset. Det finns ingenting som är så vackert som den första skira våren.
Det är en strålande vårdag i Sheffield. Jag ska snart gå ut på stan och handla lite vårfint till balkongen. Igår blev jag högtidligt firad på min andranamnsnamnsdag. Boken om Sheffield köpte jag dock till mej själv. Och ringen. Affärsbiträdet sa precis det jag ville höra - jag tycker att du valde den allra finaste, och nu finns det ingen mer kvar av den. En nöjd kund var jag då. Jag ska ha den att glittra med när jag tittar på melodifestivalen i min ensamhet medan maken studerar katoliscismens sakrament. Vi har så att säga olika intressen.

Från mor

2 kommentarer:

Nanna sa...

hallå! jag ska också se melodifestivalen via play - bara så'tt du vet att du har vänner i etern.
Kräm!

mamma sa...

Så mycket fint på Victoria-dagen och bäst att förklara här att båda dina namn är efter min mormor:-) Snygg ring, synd det var den sista:-)puss hjärtat