lördag 13 mars 2010

This is my life

Åh, så fint. Var det inte en riktig Carola-moment? Ung flicka med stor röst.

Min tippning, ja den gick inte helt åt skogen, men Peter Jöback kom sämre än jag väntat mej. Juryn valde Salem och Anna som tvåa, publiken valde tvärtom. Och Pernilla Wahlgren kom sist, men den där manspojken gick det bättre för än vad jag hade trott.

Men rätt låt vann, det tycker jag iallafall. Salem har sin karriär redan. Och tack för att jag slapp blomstergruppen och manspojken.

3 kommentarer:

Karin sa...

Jag är uppriktigt förvånad över hur det kunde gå så dåligt för Jöback! Jag tyckte Salem skulle vinna men Anna kanske funkar bättre i stora finalen...? Men det tror man ju varje år...

Johanne Ländin sa...

Själv fick jag sitta och trösta en jätteledsen son som var besviken över att Salem inte vann. En del tar det på mer allvar än andra!

Karin sa...

Hur funkar det med den internationella juryn? Vilka är det liksom?