tisdag 31 oktober 2017

Oktober

Happy Halloween, får jag säga först. Det blir bara större och större för varje år här. Till och med affärer har poppat up bara med Halloweenpynt och maskeradkläder. Vi brukar ha sådana till jul men aldrig sett Halloween diton förrut.

Oktober har varit en av de bättre månaderna på länge och jag har fått mycket goda nyheter angående vår husförsäljning. Det är som ett stort tungt ok lyft från mina axlar.

Julen kommer bli ovanligt konstig iår och jag är inte så inne på den som jag brukar, men har mycket annat att se fram emot. Ett nytt år och en ny start ska bli underbart.


6 kommentarer:

Ruta Ett sa...

Det är så skönt när stressen lättar! Eller när huvudvärken släpper. Jag känner igen den känslan!

Steel City Anna sa...

Ruta Ett: en underbar känsla! :)

Annika sa...

Ja, jag kan tro att Halloween hos er blir större. Tycker det verkar bli större överallt. Men här är den ju alltid gigantisk.
en kul dag.
Förstår att du ser fram emot ett nytt år, och helt nya sidor att fylla. It'll be great!!!
Vilka fina bilder du tagit i helgen.
Happy Halloween!!

Monica sa...

Skönt när det steg för steg går framåt till det bättre. Och lite mer tid att koppla av all stress.

Steel City Anna sa...

Annika: tack! Hade ett pyttelitet Halloweenparty igår, får se om jag kan ladda upp lite bilder sen. Ser verkligen fram emot det nya året.

Steel City Anna sa...

Mamma: verkligen :)