måndag 24 april 2017

Baby blue, baby pink

Ovanför mej i busskuren. Ljuvlighet.





6 kommentarer:

Monica sa...

Såå vackert!

Annika sa...

JA, VISST är de bara så underbart vackra. De har blommat över här nu. Men jag ser att du har mkt ljuvligt kvar att glädja dig åt.
Påsken har jag helt slutat fira, tyvärr. Den är så kort här i US, bara påskdagen, inga extra helgdagar, ingenting. Orkar inte lägga krut på den. Vi var i NYC över påsken dessutom, så den (påsken) försvann helt för mig iår.
Tycker det är fint att du verkligen reflekterar över högtiden.
Håller med dig om att den skira, ljusgröna gränskan är underbart vacker, den finaste.
Anna, ska ni flytta? Tänker på ditt inlägg om Brexit. Ni tänker inte stanna kvar alltså? Eller är det så att det blir knepigt och kanske tom omöjligt att stanna kvar?
Fasiken, jag känner för dig, och för er. För jävligt detta. Talade en del om det igår med personer som var här, Brexit, Trump och Frankrike.
Många stärkande kramar från mig till dig!

Anne-Marie sa...

Trevligt när man väntar på bussen att ha sådana vackra blommor. :)
Här verkar det som om det skall bli litet varmare så kommer säkert allt att bara “explodera".

Steel City Anna sa...

Anne-Marie: later bra, och kul att ha varen kvar!

Steel City Anna sa...

Annika: jag har inga planer pa att stanna efter Brexit. Knepigt blir det absolut och motivationen finns dar inte for mej. Vi far se hur det hela utvecklar sej men sa mycket vet jag iallafall. Varen distraherar och det ar sa mycket fint i livet ocksa.

Steel City Anna sa...

Mamma: ja, overallt i blom nu.