tisdag 7 augusti 2018

Hit och dit och kors och tvärs

Det har varit så mycket blanketter denna sommar. Nästan varje dag har något fyllts i, skickats iväg, besök och återbesök. Lite lugnare ska det väl bli på den fronten nu även om jag kanske borde ringa och tjata på Försäkringskassan. Jag har ansökt om körkortstillstånd vilket känns så kul och jag hoppas på att kunna börja övningsköra i höst. Det är små steg framåt men jag känner hela tiden att det går i rätt riktning, att det händer saker. Just det gick jag och tänkte på när jag såg den här katten kika upp ur blåbärsriset, och blinka långsamt åt mej.


2 kommentarer:

Maggan sa...

Hej Anna!
Det där var nog en turkatt och ett hemligt tecken!
Lycka till med allt du föresätter dig.

Steel City Anna sa...

Maggan: kul att se dej här igen! Turkatt, ja det vore trevligt :) tack :)