Thursday, 3 August 2017

Lista

En ganska snabb lista ... Hittad hos Ruta Ett!


💉 Hur mĂ„nga gĂ„nger blivit sydd - aldrig tror jag.
đŸ˜« Brutit ben i kroppen - ja
đŸ”« Skjutit med en pistol - nej
 Sagt upp ett jobb - ja
 Flugit i flygplan - ja
💃 Skolkat i skolan - ja
🚑 Ă…kt i en ambulans - ja
đŸ¶ Haft ett husdjur - ja
đŸš© Hoppat i fallskĂ€rm - nej
🎿 Ă…kt utför pĂ„ skidor - ja, mĂ„nga gĂ„nger. En knĂ€skada pĂ„minner mej Ă€nnu.
🐮 Ridit pĂ„ en hĂ€st - motvilligt som liten om ponny rĂ€knas plus kamel, dĂ€r vet jag inte vem som var mest motvillig, jag eller kamelen.
🏬 Inlagd pĂ„ sjukhus - ja
🎈 Flugit i luftballong- nej
💉 Donerat blod - nej
🚓 Suttit i baksĂ€tet i en polisbil -nej
đŸ’Ș Varit i slagsmĂ„l - det beror lite pĂ„ vad man menar med det men jag sĂ€ger nej.
🚁 Flugit i en helikopter - nej
👕 Stickat en tröja - nej
đŸ’» Varit pĂ„ TV - ja, nĂ€r jag var barn var jag med och spelade TV-spel i ett barnprogram.
🚘 Kört för fort - nej
🛳 Ă…kt fĂ€rja - ja, mĂ„nga gĂ„nger.
🛒 Handlat i Ullared - nej, men det vill jag göra en gĂ„ng i livet iallafall.
 Försovit dig - ja, ofta.
đŸč Skjutit med pilbĂ„ge - nej, men det skulle jag gĂ€rna prova. Tror jag skulle vara ganska bra pĂ„ det eftersom jag Ă€r stark i axlar och armar.
🏕 TĂ€ltat - ja, det tycker jag om mer och mer faktiskt med Ă„ldern. Brukar kanske vara tvĂ€rtom.
💾 FĂ„tt parkeringsböter - nej, jag kör inte bil.

7 comments:

FREEDOMtravel said...

Kul lista! Jag har heller aldrig handlat i Ullared, men jag skulle oxÄ vilja Äka dit Ätminstone en gÄng :)

Ruta Ett said...

SedĂ€rja! Ja, kanske ska man en gĂ„ng besöka fenomenet Ullared och det ÄR ju billigt och har man tur kan man ta en selfie med Morgan och Ola-Conny och köpa Morgans chips!
Men inget stÀlle jag lÀngtar till igen!

Steel City Anna said...

Freedomtravel: tror jag skulle gilla det :)

Steel City Anna said...

Ruta Ett: kĂ€nns lite som ikea fast med mer jox och grejer. Älskar den delen av ikea dĂ€r allt krafs Ă€r, ljus, servetter, korgar, kan tĂ€nka mej att Ullared Ă€r lite som den avdelningen :)

Ruta Ett said...

Steel City Anna: DÄ kommer du att Àlska Ullared! :-)

Anne-Marie said...

Kul lista! Kanske snor den eftersom det fortfarande Àr varmt (inte fullt lika hett) och fantasin tryter kÀnns det som. Ullared klarar jag nog mig utan men vet ju att mÄnga gillar det enorma köpcentret.

Steel City Anna said...

Anne-Marie: det var en lite lagom lista tycker jag :)