fredag 13 februari 2015

Hjärtliga inlägg från förr

Visst är det kul med en blogg man haft länge och kan titta tillbaka i! Det är inte så många här i världen som delar min humor och ibland kan jag läsa något inlägg för fem år sedan och skratta högt åt mej själv. Sån är jag! Jag sökte lite på Alla hjärtans dag-inlägg i bloggen och skrattade gott åt minnena av mina gamla kollegor som nästan alla var män på den tiden och hur de fick ångestattacker av allt hjärtligt krimskrams. Här kommer lite länkar iallafall!

2009

2009 igen (egentligen mest om Melodifestivalen)

2010

2011

2 kommentarer:

Monica sa...

Nu blev jag inspirerad att fira ordentligt:-) och så kul det är att läsa sin egen blogg:-). Den där trettondagsafton kommer jag ihåg, då var det kris, planet hade inte ens lyft från Arlanda när jag satt där i Manchester och det blev senare och senare, till slut stängde allt och det var bara vi kvar och de som skulle till solen långt söderut i en annan världsdel. Men jag kom hem då med.

Steel City Anna sa...

Mamma: det tycker jag ni ska göra, ha en lyxdejt med hjärtballonger och konfetti. Pynta lite i entrén också kanske ;)