torsdag 14 maj 2009

Hemma hos oss

Jag har blivit utmanad av Isabell att visa min boning. Det ska bli!

Badrum och kök

Sovrum och min makes försök att uppmuntra mig till språkinlärning vid frukostbordet

Tibetanskt instrument i bröllopsgåva och lite annat smått och gott, observera dalahästen! Bilden bredvid min numera gigantiska paraplyblomma som jag vårdar ömt men börjar bli nervös för att den ska ramla!

Balkongen med vinbärsbuske och allt, samt repen fönsterputsaren hängde i häromdan utanför vardagsrumsfönstret. Jag vågade inte ta kort på själva gubben för han såg väldigt fokuserad/rädd ut!

2 kommentarer:

mamma sa...

Ser väldigt fint ut, nu får Isabel se också hur du har det, är alltid kul. Och roligt var det att se hennes fina hus. Ja, fy, fönsterputsaren, man måste blunda, men väldigt skönt att få det gjort. Han kan komma hit också:-) Puss och ha EN RIKTIGT SKÖN HELG!

Isabell sa...

Vad fina blommor du har? Vad for sprak talar maken? Ni verkar har det trangt ni... Men en mysig lagenhet har ni allt. Tvattmaskin i koket ser man inte ofta.