lördag 8 augusti 2015

Varmt och skönt

Soligt och varmt och en riktigt lugn dag i trädgården. På kvällen gick jag en runda i kvarteret och till gymmet. Helt lagom mycket motion. Hem till katten som spann och spann och ville bli kliad på ryggen. Jag läser Hemmets Journal, flera på raken, och i en intervju med nån kändis, jag har glömt vilken, står det "när man blir äldre förstår man att de som har lyckats i livet, det är de som mår bra". Det är inte alls dumt sagt.

Första löven börjar skifta ...
På väg till gymmet
Här kan man köpa riktigt tung belgisk fruktöl och annat spännande
En bild till Anne-Marie som också har mycket telefonstolpar! Men jag gillar dem.
Myser på den varma asfalten. Katter är roliga!
Här sitter min egen lite mer bekvämt och spanar efter nåt gott.

4 kommentarer:

Monica sa...

Låter skönt med trädgård, promenad, gym och kattmys. Och klok kändis!

Steel City Anna sa...

Ja, sånna dagar skulle jag gärna ha fler av :)

Anne-Marie sa...

Jag ser att jag omnämnts. ;)
Stolpar har vi också gott om. Tror att många länder har stolpar. Sverige verkar ibland nästan vara litet "för modernt". :)
Vilket klokt uttalande i tidningen.

Steel City Anna sa...

Anne-Marie: jag gillar att allt far ta sin lilla tid har :) alla nya moderna hus i Stockholm tyckte jag absolut inte om :) men stolpar hade jag inte sett sen jag var liten. Jag minns nar de gravdes ner.