tisdag 13 juni 2017

20 ganska roliga frågor

Den här listan har jag hittat här. Jag är svag för listor som jag sagt förut och alltid är det nån som läser en regnig dag!

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till?
Alice, efter Alice i Underlandet. Det är ett släktnamn också.

2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex?
Vore ju trevligt om man slapp välja där.

3. Har du bra självförtroende?
Ja, jag vet vad jag kan och vad jag inte kan och är öppen med både och.

4. Nämn tre saker på din att-göra-lista?
Just nu har jag världens längsta att göra lista eftersom det är ganska turbulent i mitt liv just nu. Idag är det mycket praktiskt, hämta mediciner, ta ut pengar och köpa en liten kyl är tre grejer som ska bockas av.

5. Beskriv ditt drömutseende.
Jag är inte så fixerad på utseende på det sättet att jag skulle titta efter något särskilt. Jag ser skönhet överallt.

6. Någon du har kysst?
Det måste vara en ganska ointressant fråga för alla utom jag själv och dem jag kysst.

7. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Mamma har en hel del har jag hört.

8. Är du nöjd med din profilbild på Facebook?
Ja, funderar på att byta snart dock.

9. Vad väljer du, godis eller chips?
Godis, om jag har tillgång till svenskt godis. Annars chips.

10. Hur uppvaktar man dig?
Man låter mej vara som jag är och ser mej.

11. Har du rykten efter dig?
Haha, ja det har jag säkert.

12. Din absolut sämsta egenskap?
Stundom mycket kort stubin.

13. Din bästa egenskap?
Styrka, mentalt och fysiskt.

14. Kan man vara vän med sitt ex?
Det kan man.

15. Har du kysst en kompis?
Japp.

16. Hade du kunnat ha distansförhållande?
Det har jag haft och det har gått både bra och dåligt.

17. Hur lång är du?
169 cm.

18. En vacker person?
Gudrun Schyman.

19. Ett boktips?
Glöm mig, av Alex Schulman.

20. Bäst just nu?
Att det är sommar!

6 kommentarer:

Monica sa...

Alltid intressant att läsa svaren:-)

Steel City Anna sa...

Mamma: alltid kul med listor tycker jag :)

Annika sa...

KUL! Gillar sånt här. Kanske knycker jag denna endera dagen ;-)
Jättekul att läsa!

Steel City Anna sa...

Annika: gör det, jag gillar både att läsa och göra listor :)

Anne-Marie sa...

Listor är alltid roliga. Och nu vet vi litet mer om Anna efter den här listan. :)

Steel City Anna sa...

Anne-Marie: precis :)