lördag 31 juli 2010

Barndomsnostalgi

Som jag älskade det här programmet och så gränslöst kär jag var i Morgan! Tippen:

Underbara Bullen ...

Smått galna HAJK, vilka föräldrar skulle inte bli glada av att få semestern förgylld med en sån här:

Fantastiska Det kommer mera!

Fångarna på fortet ... Heliga fredagskvällar på nittiotalet med popcorn. Dilektmysterium ett: Hur man kan uttala ett ord som labyrinten.

Och Söndagsöppet! åååh vilket bra program.

Och 24 karat, helt underbart! Vilken titelmelodi! Harald har GULDFÄRGAT förkläde! Ååh vad det är fint. Brööd. Sallad. Brööööd. Kåååv. Bröööööd. Skinka. Brööööd. Ost.

3 kommentarer:

Monica sa...

Det var roligt förr och enklare när det inte fanns så mycket att välja på. Idag ser jag nästan aldrig TV. Kom precis på att det är "Sommar" med Håkan Lans, uppfinnaren som gjort att vi kan se färg här t ex. Och att flyg och båt kan navigera. Men han kämpar hela livet med sina patent som alltid stulits.

al sa...

Awe, Fångarna På Fortet med världens minsta Peter Settman och Fredde Granberg <3 !

al

Trillingnöten sa...

Hej!
Här kommer jag in för första gången och hamnar mitt i en nostalgitripp! Alla program som jag såg som "ung"...(jag är ju himla lastgammal nu, hehe)...jättekul! Tack för den och jag kommer tillbaka!kram!