fredag 9 juli 2010

Fredag

Härlig fredag:

Min favoritaffär Prego har rea hela helgen, halva priset på allt. Köpte Snusmumrikens muminmugg för 80 kronor på väg hem från jobbet. Och mer roliga inköp ska det bli i helgen, helt klart.

Snart puben med kär gammal vän som jag inte sett på evigheter.

På söndag IKEA med den enda engelska person jag vet som älskar IKEA lika mycket som jag. Vi ska vara där från det dom öppnar till hur länge som helst, och hon är en sån som OCKSÅ tittar på allting länge och fikar flera gånger, inte stressar genom hela varuhuset som mannen och säger surt 'jag väntar vid bilen'.

Och imorgon ska jag sova jättelänge och sen stryka kläder som nedvarvningsterapi efter en megajobbig vecka.

2 kommentarer:

Monica sa...

Hoppas du hittar mer fint på Prego, önskar jag vore där:-). Och sov ut så du får nya krafter till IKEA:-) puss

Nanna sa...

Hoppas verkligen helgen blir lite uppladdning om du har haft det jobbigt. Jag undrar lite kring om du är i England hela juli/augusti eftersom Matts och jag talat lite löööst om att åka en kortis över till GB. Om man kan ta en sväng och träffa er eller inte helt enkelt.
Kramar!