söndag 25 juli 2010

Bröllopsdag nummer 3

Festivalen fortsätter därute. Inatt åt vi bröllopsdags-supe och tittade på bröllopskort. Idag funderar vi på att gå en promenad i Weston Park och kanske en sväng in på museet. Jag är förstås sugen på att gå till marknaden igen men det beror sej på om jag kan övertala maken till det ...

Bröllopsdagsmat - avocado med räkor, äggklyftor, stenbitsrom, lax, gräslök och majonäs som förrätt, pastasallad som varmrätt och champagne till alltihopCamembert med kex och körsbär - på bröllopspresent-tallrikIstället för tårta - frukt och bärsallad med mascarpone och lime
Då det begav sej - bröllopsbuffe (ska tilläggas att denna tillagades av vår vän Jonathan och inte av bruden):Av bloggerskan egengjorda placeringskortJust efter vigseln när man kanske trodde att man var ensam i rummet men se nej det var man inte!

2 kommentarer:

Monica sa...

Vackert! Och gott var det! Puss mina kära!

Carro sa...

Fina bilder, speciellt fint att du valde mitt inbjudningskort, jag har sparat det minsann! ;)