fredag 17 november 2017

Svensk svamp

Svensk svamp från Tesco. Lycka!





6 kommentarer:

Monica sa...

Du är mer förtjust i svamp än jag:-), minns när grannen G på landet ringde upphetsad och sa att vi hade fullt med fina kantareller på tomten, du kan ta dem sa jag då och hon förvällde och frös in för ta sådana juveler kan man bara inte tänkte hon och ville ge dem till mig men hon fick behålla dem:-), svenskar och svamp har något speciellt förhållande men mina gener har de hoppat över;-)

Annika sa...

Å najs!! Mmmm...älskar också svamp.
Och just på macka, galet gott.
Anna, ha en fin helg!!

Steel City Anna sa...

Annika: så himla gott :)

Steel City Anna sa...

Mamma: jag tycker mycket om svamp :)

Anne-Marie sa...

Nej, nu blir jag avis Anna! :)
Trattisar som är så fantastiskt goda.
Jag saknar att inte kunna plocka svamp.
Brukade alltid göra det på höstarna i Sverige.

Steel City Anna sa...

Anne-Marie: en vän såg dem och köpte dem till mej och jag blev så glad :) svamp och lingon saknar jag!