torsdag 16 juli 2009

Vanebildande lat

Precis sahar, verkligen precis sahar, kanner jag mej nar jag ar stressad pa jobbet och bara vill fokusera och vara ifred. Och sa ar det bara en massa tjat, tedrickande och avbrytande trams hela tiden. Fast jag inte kor till mitt jobb, utan gar. Igar gick jag en och en halv mil och akte sparvagn i tva. Jag hinner inte ga pa gym sarskilt ofta men traning far jag minsann anda, och avstressande egentid pa kopet.

(Idag var jag pa gymmet dock och uppmarksammade skylten "Please observe your own body odeur and refrain from making unnecessary noises whilst exercising as these may make other members feel uncomfortable" vilket fick mej att le lite grand i mitt annars stressade och daliga humor.)

Lyssna pa egen risk, man kan inte fa ur den ur huvudet sen!

1 kommentar:

mamma sa...

Är bäst;-) Sveriges bästa komiker.
Är precis på pricken alltid. Puss<3